נראה שהמוצר שחיפשתם לא קיים כרגע במלאי. אנחנו כאן כדי לעזור.

קנה עכשיו
  • תוך כמה ימים אוכל להחזיר נעליים שלא מתאימות לי?

    עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר . אפשר להחזיר אלינו לחנות או ע"י שליח בעלות של דמי משלוח.

  • כעבור כמה זמן אקבל את הנעליים שרכשתי?

    עד 7 ימי עסקים.

  • אני הזמנתי נעליים היום אבל זקוקה להם תוך 48 שעות האם אפשרי

    תלוי באזור מגורים , לבירורים ניתן לפנות אלינו 050-8863992.

  • אלו כרטיסי אשראי אתם מקבלים?

    כל סוגי כרטיסי אשראי למעט כרטיס אמריקן אקספרס.

  • האם קיים אמצעי תשלום נוסף?

    כן . אשראי טלפוני , ביט , פייפאל , פייבוקס , העברה בנקאית , מזומן תלוי באזור חלוקה .

  • כיצד ניתן לברר אם ברשותכם נעל מדגם מסוים /צבע מסוים?

    טלפונית או בווצאפ .

  • האם קיימים בחנות דגמים נוספים שאינם באתר?

    כן . יש לנו מבחר גדול של דגמים ולא תמיד הכל עולה בזמן לאתר .

  • הזמנתי נעל וחסר במלאי מה עושים?

    אנחנו כמובן מעדכנים אם ישנה בעיה של זמינות במלאי של מוצר כלשהו . החיוב בכרטיס אשראי נעשה רק לאחר אישור שהמוצר אכן במלאי ומוכן למשלוח .

  • תוך כמה ימים ניתן להחזיר פריט שנקנה בסייל?

    עד 14 ימי עסקים .

  • האם ניתן לשלוח ממכם נעליים גם לחול?

    כן . בתעריף שמתעדכן מעת לעת בחברת שילוח לחו"ל.