נראה שהמוצר שחיפשתם לא קיים כרגע במלאי. אנחנו כאן כדי לעזור.

קנה עכשיו

KANKEN

FJÄLLRÄVEN מייצרת ציוד Outdoor היקפי באיכות הגבוהה ביותר ולפי מסורת הנמשכת למעלה מחצי מאה. מותג תיקים קנקן הוא מהותיקים והמוערכים בתחומו ונמכר בכל העולם. 

FJÄLLRÄVEN הוקמה על מנת להפוך את הטבע לנגיש יותר לאנשים. מקים החברה, אקה נורדין, נהג לבלות שעות רבות בילדותו בטרקים בהרים שסביב עיירת מולדתו בצפון שבדיה. ב-1950, כשהיה בן 14 בלבד, הגיע למסקנה שהתרמילים שניתן היה להשיג באותה תקופה לא היו מספיק נוחים ויעילים לנשיאת משקלים לאורך זמן, והחליט לבנות תרמיל משלו. הוא בנה מסגרת עץ שתתיישב בנוחות על הגב, תיצור חלוקת משקל שווה ותמנע הטיות מצד לצד של התרמיל על הגב. מכאן דרכו כבר היתה ברורה ובשנת 1960, בהיותו בן 24 בלבד, הוא הקים את FJÄLLRÄVEN, החברה הראשונה בעולם לייצר תרמילי גב עם מסגרות אלומיניום.

fee-yell-raven) FJÄLLRÄVEN) הוא שועל ארקטי בשבדית. השועל הקטן שחי בהרי צפון שבדיה המושלגים נחשב לחיה סתגלתנית המסוגלת לחיות בתנאי מזג אוויר קיצוניים. כיום נותרו פחות מ-200 שועלים מזן זה, זהו מין מוגן הנמצא בסכנת הכחדה. FJÄLLRÄVEN תורמת רבות למחקר ולשימור השועל הארקטי בכדי שזה יוכל להישאר חלק מהטבע עוד שנים רבות.

תוצאות: 60 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: