נראה שהמוצר שחיפשתם לא קיים כרגע במלאי. אנחנו כאן כדי לעזור.

קנה עכשיו

BEIRA RIO

נעלי ביירה ריאו Beira Rio הם מותג ברזילאי איכותי לנעלי נשים אשר הוקם בשנת 1975 בריו גרנדה דו סול ומציע אופנה ונוחות לנשים דומיננטיות שמעריכות אלגנטיות ולא מוותרות על נוחות בחיי היום יום.

החברה מתמחה בייצור נעליים בסגנונות שונים וידועה בנוחות שלה ובמתן ערך לכספם של לקוחותיה. מההתרוצצויות בשעות הבוקר ועד לארוחת הערב החגיגית

הנעליים של Beira Rio מצוידות בסוליית גומי גמישה וייחודית שמטרתה להביא בחשבון כל אישה, וכל סוג של אורח חיים. באמצעות דיאלוג תדיר עם הלקוחות, פיתחה החברה במהלך 40 שנות פעילותה טכנולוגיות מתקדמות שבאות לידי ביטוי בייצור המשוכלל של הדגמים השונים: החל מחומרי הגלם האיכותיים, העורות הסינטטיים המיובאים, וההקפדה הארגונומית על נוחות חסרת פשרות.
עם הנעליים של Beira Rio הרגליים והגב זוכים לחופש ושחרור. אולם הפיתוחים הטכנולוגיים של החברה דואגים לא רק לנוחות, אלא גם לצד האסתטי והאופנתי של הנעליים. במהלך העשור האחרון זכתה החברה במספר פרסים בולטים על חדשנותה בתחום הטקסטיל. כל החידושים הללו מחזקים את המחויבות של בריו ריו לנשים בכל העולם לנעליים שמשלבות נוחות, איכות, יופי ואופנה. הקו האלגנטי אך הקליל של הנעליים נוכח בכל זוג וזוג שמייצרת החברה.

במהלך השנים, פיתחה Beira Rio מספר קולקציות הנעלה מובחרות וביניהן נעלי בלרינה ונעלי בובה קלאסיות לנשים, שמאפשרות לכל אחת למצוא את מה שמתאים לה, כאשר כל סדרה מיוצרת בהקפדה מתמדת ומגלמות את שיא האלגנטיות. Beira Rio מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועדיין נותרו מתומחרות במחירים שווים לכל נפש.
תוצאות: 8 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: