נראה שהמוצר שחיפשתם לא קיים כרגע במלאי. אנחנו כאן כדי לעזור.

קנה עכשיו

CROCS

בשנת 2002 נחשפו לראשונה בארה"ב נעלי הקרוקס והדהימו את הצרכנים בבשורה חדשה שאי אפשר היה להתעלם ממנה- נעליים צבעוניות, קלות-משקל באופן יוצא דופן ונוחות בצורה בלתי רגילה. כבר אז היה ברור שקרתה מהפכה בתעשיית הנעליים ונולד עידן חדש של נעלי נוחות עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם.

מאז ועד היום נעלי קרוקס לא מפסיקות לייצר כותרות, אם בשל העובדה שהרכב החומר העיקרי ממנו הן עשויות הוא סוד מסחרי, וכבר שנים שאף אחד לא מצליח לייצר נעל דומה בקלילותה ובנוחות שלה, ואם בשל העובדה שהן כובשות את במות האופנה הגדולות בעולם, כגון תצוגות אופנה של מעצב העל כריסטופר קיין ובית האופנה המוביל בלנסיאגה. .

הסלוגן של המותג – come as you are – הוא הרבה יותר מסלוגן, זה המוטו והרעיון שמוביל את הדרך של המותג, ועומד בראש כל עיצוב של נעל חדשה. בוא כמו שאתה, תהיה מי שאתה.
נעלי Crocs מיוצרות בטכנולוגיה כל כך חכמה ומתקדמת, כך שמעבר ליתרונות הברורים של משקל-קל, בידוד מחום או קור, קלות לניקוי ואנטי-בקטריאליות, נעלי הקרוקס מוכחות ע’’י U.S. Ergonomics כמפחיתות את עייפות השרירים בלמעלה מ-60% ביחס לעמידה יחפה, מה שגורם לכפות הרגליים לנוח ולחוש הנאה בכל צעד. .

במרץ 2018 חברת Crocs השיקה את ההמצאה החדשנית הגדולה ביותר שלה והיא טכנולוגיית LiteRide. הרפידות החדשות בטכנולוגיית LiteRide רכות יותר, קלות יותר וגמישות הרבה יותר מכל מוצר שקרוקס אי פעם ייצרה. השילוב של תמיכה בכף הרגל יחד עם ההרגשה שהרגל שוקעת בתוך ענן של רכות יוצר את הנעל הנוחה ביותר בשבילך.
תוצאות: 49 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: