נראה שהמוצר שחיפשתם לא קיים כרגע במלאי. אנחנו כאן כדי לעזור.

קנה עכשיו

מדיניות החלפה או החזרה

אנחנו מקווים שאהבת את הפריטים שקנית, אבל אם מכל סיבה שהיא אינך שלם/ה עם הרכישה – אין בעיה. אם רוצים לבצע החזרה/ החלפה באמצעות חברת המשלוחים שלנו, יש לכתוב לנו אימייל לכתובת [email protected] עם פרטי הבקשה ופרטי ההזמנה המלאים ואנו נחזור אליכם עם תשובה מסודרת תוך 2 ימי עסקים באימייל.

ניתן להחזיר/ להחליף מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/ איסוף החבילה אם מדובר בפריט שנקנה מהקולקציה חדשה, או תוך 7 ימי עסקים אם מדובר בפריט שנקנה בסייל / מבצעי סוף עונה.
זאת בהנחה שלא נעשה שימוש במוצר והוא לא נפגם והוא יוחזר עם תווית מחוברת והקופסא המקורית שלו. תנאים אלו תקפים להחזרה/ החלפה באמצעות שליח או להחזרה/ החלפה באחד מסניפי הרשת.

במקרה של החלפה- זמן האספקה הוא עד 10 ימי עסקים ומסירת המוצר המוחזר נעשית במעמד קבלת המוצר החדש מהשליח. את הפריטים המוחזרים רצוי למסור לשליח באריזה ובשקית המקורית.

במקרה של החזרה- אנו מזמינים שליח שיבוא לאסוף את המוצר מכם לפי פרטי המשלוח שמופיעים במערכת והוא צפוי לתאם איתכם את האיסוף תוך 10 ימי עסקים. זיכוי על המוצר המוחזר מתבצע עד שבוע ממועד ההחזרה. ניתן לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה. זיכוי כספי באמצעי התשלום איתו שולמה העסקה ובקיזוז של 5% משווי העסקה (עפ"י חוק הגנת הצרכן). בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל על השלמת התהליך.

דמי משלוח בהחלפות/ החזרות - משלוח ההחלפה/ ההחזרה ללקוח שקיבל את המשלוח המקורי עם שליח או
לקוח שאסף את החבילה מסניף במקור וכעת מעוניין לבצע החלפה/ החזרה באמצעות חברת המשלוחים שלנו, יחויב טלפונית בדמי משלוח בסך 40 ש"ח. 

* במקרה של ביטול עסקה – (החזרת מוצרים) ללא החלפה על מוצר אחר וההזמנה המקורית עלתה על סכום של 299 ₪ ומעלה כך שהמשלוח ניתן בחינם , יחוייב גם עלות המשלוח בסך של 29 ₪ . 

החזרה/ החלפה בסניפים-  ניתן לבצע החלפה/ החזרה של המוצרים בסניפים,  עם החבילה ובתנאים שצוינו מעלה הנוגעים למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו. 
זיכוי לאשראי ינתן בסניף בהנחה שתגיעו עם כרטיס האשראי איתו שולמה העסקה. עבור עסקאות ששולמו באמצעות PayPal לא ניתן לקבל החזר כספי בחנויות הרשת, אלא באמצעות שירות הלקוחות של האתר בלבד. 
ניתן להשיב את המוצר בחנות ולכתוב לנו מייל שאתם ממתינים לזיכוי זיכוי כספי בחשבון הפייפאל ואנו נדאג לטפל בפנייה. 

אספקה ומשלוחים

משלוח עד הבית - המשלוח מגיע עם שליח לכתובת שציינת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. המשלוח יגיע אלייך עד 10 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מול הלקוח. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ביום שלמחרת. אם רכשתם באמצעות ה- paypal הכתובת למשלוח מעודכנת בהתאם לפרטים שמעודכנים בחשבון הפייפאל שלכם. אנו ממליצים לעבור על טופס אישור ההזמנה במייל ולראות שכל הפרטים נכונים ומעודכנים- הכתובת למשלוח וכן מספר הנייד להתקשרות עם השליח. זמני האספקה בישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא באותה עת ואינם בשליטתנו. 

איסוף מסניף- ניתן להגיע לאסוף את ההזמנה מהסניפים שלנו , לאחר תיאום מראש ע"מ לוודא זמינות המוצר במלאי בסניף (יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה בתהליך הרכישה עצמו. 
כאשר החבילה תגיע לסניף ישלח אליך עדכון במייל / טלפונית. אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה, טרם קבלת העדכון המאשר הימצאותה. אם לאחר 5 ימי עסקים המשלוח עוד לא הגיע לסניף, ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לבדוק זאת עבורכם. 

עלות המשלוח-

עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה אינו עולה על 299 ₪ - תעמוד על 29 ₪ דמי משלוח לכל חבילה

עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה עולה 299 ₪ יהיה ללא עלות משלוח (לחבילה אחת) לנקודת חלוקה ע"פ בחירתך.

עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה עולה 299 ₪  עם שליח עד הבית בעלות של 18  

שליחות חוזרת מהלקוח (איסוף) במקרה של החזרה או החלפת פריט היא כרוכה בעלות של 40 ₪ -

במקרה של החזרה בלבד וביטול עסקה ( לא החלפה ) , אם סכום הרכישה המקורי הקנה ללקוח משלוח בחינם אנו נקזז את דמי המשלוח בנוסף על סך 30

. בחירת איסוף עצמי מסניף היא ללא עלות דמי משלוח. משלוחים של החלפות והחזרות עם שליח מטעמנו הם  בעלות משלוח נוספת של 40 ש"ח בהנחה והמשלוח המקורי בוצע באותו אופן.